marți, 16 august 2011

Sephora Mineral

  Pudra pulbere Sephora se gaseste sub forma de borcanas micut cu un capac negru si eticheta firmei lipita.Aceasta mi s-a parut o pudra buna spre foarte buna in comparatie cu cea de la Rimmel sau L'oreal care sunt mult mai fainoase si grunjoase.Pudra se adapteaza bine cu tipul si textura tenului,e hipoalergenica,contine multe minerale si e foarte fina. Acoperirea este medie-mare,acum depinzand de straturi,nu ramane urat pe fata si in plus nu mai folosesti fond de ten pentru ca are acelasi rol. Pretul se situeaza undeva la 40,50 de lei
   Pentru aplicare se foloseste o pensula Kabuki sau cea de la Sephora Mineral(pe care am cumparat-o odata cu pudra la oferta)
     Pensula e incredibila,pe cuvant! Moale,cu peri fini si desi,rezistenta si de calitate. O iubesc!!!  Pret 75 lei(doar pensula) dar va zic eu ca la oferta se merita :)



      Tot de la Sephora am incercat si pudra Minerala Compacta care iarasi mi-a placut foarte mult.Cremoasa si fina ,poate fi aplicata fara fond de ten si arata foarte bine pe fata,nu incarca mai ales daca dai si cu putina apa termala dupa:)
     In materie de pudra minerala pana acum m.a cucerit total,dar am ochit  si un Bourjois de care va voi povesti dupa ce cumpar.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu