luni, 15 august 2011

Fondul de ten ''Healthy Mix''-Bourjois

 

            Bourjois e o firma destul de buna in producerea de cosmetice,cel putin pe mine m-a cucerit de cand am incercat ''10 hours sleep'' ,un fond de ten cu o textura aproape perfecta de ceea ce cautam eu. Dupa lungi cercetari,nervi si bani aruncati pe tot felul de produse care promit cu totul altceva decat ceea ce scrie pe ambalaj,m-am oprit la o veche iubire unde am descoperit acest fond de ten care m.a cucerit!
            Healthy mix esteo combinatie de  fructe cu numeroase efecte benefice pentru ten,are o textura usoara,lichida - cremoasa care intra foarte bine in piele iluminand si hidratand suficient cat sa nu arate uleios tenul. Se gaseste in diferita nuante care alese corect,pot deveni ca o a doua piele:)
           Ambalajul este  cam de 10 cm,din plastic prevazut cu o pompita de dozare a cantitatii,igienic,are capac de protectie si e destul de dragut.
           Diferenta dintre acest fond de ten si altele este ca oricata cantitate ai pune "it blends into your skin'' (adica nu seva observa deorece nu e fainos dar nici prea uleios,aratand destul de natural pe fata) si in plus se adreseaza tuturor tenurilor,de ex eu am tenul mixt cu tendinte de ingrasare in anumita zone si de uscare in altele si am observat ca isi face foarte bine treaba.


           Singurul lucru dezamagitor poate fi doar pretul in jur de 60-70 de lei,gasindu-se mai in toate magazinele de cosmetice de ex Douglas,Sephora.......

            Eu cu siguranta il voi recumpara deorece mi se pare un fond de ten bun care isi face bine treaba,dar acum depinde si de nevoi
                                                                                       Sper ca am fost de folos:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu