marți, 16 august 2011

JOICO

    Astazi va voi vorbi despre experienta mea cu o gama profesionala de curatare/tratare a parului. Dupa multe incercarii costisitoare si nereusite,am avut marea onoare de a folosi produsele ''JOICO'' :)
    Ce sa spun?Sunt pur si simplu minunate! Inca de la prima spalare cu samponul Joico si apoi aplicare balsamului,parul meu era altul,se simtea diferit,mai moale,mai disciplinat,mai hidratat si mai stralucitor.Exact ce-si doreste orice femeie pentru parul ei.
 
    Produsele se afiseaza in niste sticlute de diferite culori pentru toate nevoile tipurilor de par.Eu personal am incercat prima data Joico Silk Resuslt care,m-a dat gata! Nu stiu,eu am fost foarte incantata deorece dupa uscare parul se intindea mult mai repede cu placa sau uneori statea exact asa cum vream eu:)
    Samponul are o consistenta buna,cu un miros placut deloc extravagant sau prea puternic,iar balsamul e hranitor si disciplinant.  Eu le ador!

    O alta varianta incercata a fost si pachetul acesta:


''Intensive repair'' care are 500 ml fiecare si e destul de bun,cu toate ca mai mult mi-a placut gama anterioara.

Pretul produselor sunt putin mai ridicate pentru ca totusi sunt profi,asa ca se gasesc numai in saloane sau la TOP-LINE,se situeaza intre145-175 lei Repair si in jur de 80 de lei pachetul Silk.
Si in plus ca acestea te tin in jur de 4-5 luni cu o spalare frecventa(odata la 2,3 zile)deci,eu zic ca se merita. 


     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu